Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Bezorging van een bestelling
Thuis, op je werk of op een ander adres
Om het je gemakkelijk te maken, vullen we bij een nieuwe bestelling alvast jouw adres in als bezorgadres. Natuurlijk kun je dat adres aanpassen en je bestelling laten bezorgen op je werk, bij vrienden of bij familie. Voeg dan bij het controleren van je gegevens een ander adres in. We zorgen er dan voor dat je bestelling op de juiste bestemming terecht komt.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wat | Wanneer | |
---|---|---|
PostNL |
|
Dinsdag t/m zaterdag Maandag t/m zaterdag |
Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code.
Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. Dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Wat is een traceercode?
Een bestelling die niet door de brievenbus past of een hoge waarde heeft, wordt verzonden met een traceercode. Daarmee kun je de verzending volgen.
Dat kan in je account via de link ‘Volg je bestelling’ die bij de bestelling staat, of via mijnpakket.postnl.nl.