Bezig met laden...

Wij hanteren de volgende verzendkosten:

Binnen Nederland:

DPD €. 7,25 per order tot 30kilo
DPD Parcelshop €. 6,50 per order tot 20kilo

Verzending naar België:

DPD €. 9.25 per order tot 30kilo
DPD Parcelshop €. 8,50 per order tot 20kilo

Verzending naar Duitsland:
DPD €. 9.25 per order tot 30kilo
DPD Parcelshop €. 8,50 per order tot 20kilo

Zowel de pakketten als de brievenbuspakjes worden verzonden met DPD

Bezorging van een bestelling.
Om het je gemakkelijk te maken, vullen we bij een nieuwe bestelling alvast jouw adres in als bezorgadres. Natuurlijk kun je dat adres aanpassen en je bestelling laten bezorgen op je werk, bij vrienden of bij familie. Voeg dan bij het controleren van je gegevens een ander adres in. We zorgen er dan voor dat je bestelling op de juiste bestemming terecht komt.

Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij kiezen voor DPD als vervoerder, wilt u uw bestelling op een afhaalpunt ophalen?, dat kan via een DPD Parcelshop. Voor leveringen naar België en Duitsland kunt u kiezen voor DPD Parcelshop als DPD Home.

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code.
Het kan voorkomen dat je na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. Dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat DPD of PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Levertijden.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Op het moment dat onze vervoerder jou bestelling heeft ontvangen, ontvang je een automatische email / SMS met de track en trace code om de zending
te volgen op de website van de vervoerder. Hier kan je zien welke dag / tijd je bestelling geleverd zal worden.

Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je een besteld artikel annuleren in je account.

Ga daarvoor naar je account en log in.

  • Zoek je bestelling.
  • Klik op ‘Artikel annuleren’. Deze link is alleen beschikbaar wanneer je bestelling als status ‘Wordt verwerkt’ heeft.
  • Zodra wij je annuleringsverzoek goed verwerkt hebben, ontvang je hiervan bericht. De status wordt dan ‘Geannuleerd’.

Wanneer het artikel niet langer in verwerking is, kun je het niet meer annuleren. Je kunt het dan na ontvangst wel retourneren.

Hoe kan ik producten retourneren?
Wil je een complete bestelling of een verkeerd besteld artikel retourneren?, dat is geen probleem, klik op onderstaande link.