Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Wij hanteren de volgende verzendkosten:
Binnen Nederland:
DPD €. 7,25 per order tot 30kilo
DPD Parcelshop €. 6,50 per order tot 20kilo
Verzending naar België:
DPD €. 9.25 per order tot 30kilo
DPD Parcelshop €. 8,50 per order tot 20kilo
Verzending naar Duitsland:
DPD €. 9.25 per order tot 30kilo
DPD Parcelshop €. 8,50 per order tot 20kilo
Zowel de pakketten als de brievenbuspakjes worden verzonden met DPD
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij kiezen voor DPD als vervoerder, wilt u uw bestelling op een afhaalpunt ophalen?, dat kan via een DPD Parcelshop. Voor leveringen naar België en Duitsland kunt u kiezen voor DPD Parcelshop als DPD Home.
Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code.
Het kan voorkomen dat je na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. Dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat DPD of PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Levertijden.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Op het moment dat onze vervoerder jou bestelling heeft ontvangen, ontvang je een automatische email / SMS met de track en trace code om de zending
te volgen op de website van de vervoerder. Hier kan je zien welke dag / tijd je bestelling geleverd zal worden.
Ga daarvoor naar je account en log in.
- Zoek je bestelling.
- Klik op ‘Artikel annuleren’. Deze link is alleen beschikbaar wanneer je bestelling als status ‘Wordt verwerkt’ heeft.
- Zodra wij je annuleringsverzoek goed verwerkt hebben, ontvang je hiervan bericht. De status wordt dan ‘Geannuleerd’.
Wanneer het artikel niet langer in verwerking is, kun je het niet meer annuleren. Je kunt het dan na ontvangst wel retourneren.